tirsdag den 24. januar 2012

Praktiske ting og noget dejlig træning..

Hej bloggen!

Jeg har i dag lavet mit første indlæg på den nye blog Typical Younsters Minds! Det har jeg i hvert fald glædet mig meget til at jeg skulle, og jeg synes bestemt at i skal gå ind og tjekke bloggen ud hver dag! Hvor vi hver især skriver et indlæg ud fra ugens tema!

Jeg har ydermere været i skole igen i dag - sikken overraskelse :o) .. Jeg skulle dog kun ha' to timers tysk efterfulgt af en fritime, samt to timers samfundsfag! Så da jeg kom hjem lav jeg mit blogindlæg på den nye blog, og har så sørget for at få styr på praktiske ting som at få styr på kalenderen, ryde lidt op og slappet á!!



Nu vil jeg tage noget træningstøj på, og så vil jeg gå en tur ned i Dansk Fitness for at træne!






Et sødt vintersmil til jer alle!

Kys og møs!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar